Hodnocení obchodu
Dobrý den, paní Jano,
děkujeme mnohokrát za Váš názor. Velice nás mrzí Vaše rozčarování.
Při předání zásilky přepravci zadáváme email adresu zákazníka do systému. Na základě této informace by měl přepravce automatiky zasílat email s informací o čísle zásilky apod. Netuším, proč tak neučinil. Bohužel vysoká cena přepravy je stanovena ceníkem přepravce.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme krásné a poklidné Vánoce.
Zdravýkoš.cz
Byl to můj první nákup a jsem spokojen
Děkujeme za Vaši reakci. Děláme maximum k Vaší spokojenosti. Krásný den, Zdravý koš
Vše OK, příjemné jednání.
Osobní přístup v digitálním světe je pro nás velice důležitý. Našich zákazníků si moc vážíme. Děkujeme. Zdravý koš
Paní Palečková, moc ochotná , pomůže s výběrem a posláním , vše vyřídí za vás . Jen doporučuji. Určitě si objednám znovu.
Kreativita,dodavatel jel kolem :-)
rychle a spolehlive.
Vse probehlo na jednicku. Diky
Těší nás Vaše pozitivní reakce. Zdravý koš
Velice vstřícné a milé jednání, zboží vynikající.
Děkujeme za Váš názor, velice nás těší. Zdravý koš
Byl jsem s dodáním moc spokojený a určitě na eshopu nenakupuji naposledy
Koš jsem kupoval na poslední chvíli, ve všem mi vyšli vstříc, dokonce mi ho dovezli osobně, aby se nezdrželo doručení (potřeboval jsem ho opravdu rychle). Tímto bych chtěl ještě jednou moc poděkovat :)
Dobrý den, pane Petře. Děkujeme za napsání recenze. Velice nás Vaše hodnocení těší. I díky Vám se nám podařilo získat certifikát "ověřeno zákazníky". Aby se vše stihlo dle Vašich požadavků, dárkový koš Vám osobně přivezl jednatel naší společnosti :-) Pokud budete mít další přání, neváhejte mě kontaktovat. Za tým Zdravého koše, Lenka
Maximální spokojenost !!!
Děkujeme za zpětnou vazbu formou hodnocení. Velice nás těší Vaše spokojenost. Díky Vám, spokojeným zákazníkům, se nám podařilo získat certifikát "Ověřeno zákazníky". Krásný víkend za tým Zdravého koše Lenka
Děkujeme za milé hodnocení. Snažíme se maximálně vyjít vstříc každému zákazníkovi. Ať už se jedná o jednoho koncového nebo firmu. Se všemi jednáme stejně, mile, profesionálně, bez rozdílů. Krásný den Vám přeje za Zdravý koš Lenka
Sice zprvu malé nedopatření ,ale druhý den velice kladně vyřešeno :)
Vážený zákazníku Zdravého koše,
děkuji za Vaší reakci a vysvětlení Vašeho názoru po telefonu. Jsem velice ráda za Vaší upřímnost, které si cením. Jelikož negativní reakce nás dokážou posunout dopředu. Pozměníme programátorské nastavení, aby odpovědi o stavu Vaší objednávky pro Vás chodily v pořádku.
Bohužel za přepravce se nemůžeme zaručit, přestože uvedeme veškeré informace o zásilce a Vás, včetně tel.čísla, nejsme schopni 100% zajistit, že Vás bude přepravce kontaktovat pomocí sms či voláním.
Přeji Vám krásné Vánoce, hodně zdraví a sílu v roce 2018.
Za tým Zdravého koše, Lenka
V obchodě jsem nakupovala poprvé, zboží přišlo v pořádku, tudíž z mých zkušeností závěr dělat nemohu...
Vážený zákazníku Zdravého koše,
děkuji mnohokrát za Váš názor, který nás velice těší.
Mějte se krásně, užívejte si advent a poklidné Vánoce.
Zdravý koš