Hodnocení obchodu
Přehledné webové stránky
Superrychlé dodání
(Administrátor)
Děkujeme moc za hodnocení. Zpětná vazba je pro nás velice důležitá. Když si budete cokoliv přát, neváhejte se na nás obrátit. Lenka, Zdravý koš
Jsem nadšená vždy vše proběhne rychle.
(Administrátor)
Děkujeme. Velice rádi Vám splníme jakýkoliv požadavek. Jsme tady pro Vás a Vaše přání. Tým Zdravého koše
Všechno perfektní
(Administrátor)
Jedno velké DÍKY. Pokud jste byli spokojeni, klidně nás doporučte dál svým známým. Protože nic nám neudělá větší radost :-) Děkujeme za Vaši objendávku, tým Zdravého koše
(Administrátor)
Jitko, moc děkujeme. Jste pro nás velice důležití, vašich názorů si velice ceníme. ZK
bezproblémové parkování
(Administrátor)
Děkujeme. Vaše zpětná vazba je pro nás velice důležitá. Krásný den, Lenka
Bleskové vyřízení objednávky, rychlé dodání, opravdu chutné dobroty.
(Administrátor)
Mockrát děkujeme za Vaše hodnocení. Krásný den, Lenka /Zdravýkoš.cz
(Administrátor)
Každý jste pro nás velice důležitý a ke každému z Vás přistupujeme, jak nejlépe dovedeme. Děkujeme Vám za milé hodnocení. Mějte se krásně, Lenka /Zdravýkoš.cz
(Administrátor)
Dobrý večer, paní Marcelko, děkujeme za milé hodnocení. Vaši přízně si velice ceníme. Zůstaňte nám věrná a my vám ke každé další objednávce přidáme malý dárek :-) Lenka
(Administrátor)
Díky moc!
Velice nás těší Vaše spokojenost.
I nadále budeme pracovat na 100%, ať jste Vy, naši milí zákazníci, stále spokojeni.
Krásný týden, Lenka /Zdravýkoš.cz
Přehledný eshop s podrobnými info
pěkné foto
pěkné balení
(Administrátor)
Děkujeme. Jsme tady pro Vás, kdykoliv se na nás obraťte. Mějte se zdravě, Lenka
Špatná forma dopravy (PPL a GEIS) neberou v potaz pracující lidi, řidiči lžou o tom že posílají SMS. Vysloveně chybí doručení na poštu Balík na poštu
(Administrátor)
Dobrý den, pane Radku,
bohužel před Vánocemi je situace se všemi přepravci stejná, včetně České pošty. Pokud jste měl již dřívější negativní zkušenost s PPL, či DHL, či GEIS, měl jste nám informaci uvést do poznámky již při tvorbě objednávky. Snažila jsem se Vám vyjít maximálně vstříc, když jsem kontaktovala přepravce a hledala Vaši zásilku a následné informace Vám telefonicky sdělila.
Nicméně děkujeme za Váš komentář, bereme si z něj ponaučení a od nového roku budeme kontaktovat programátory eshopu, aby nám doplnili dalšího přepravce do administrace.
Mějte se krásně, užijte si poklidné a pohodové vánoční svátky, do roku 2019 přejeme hodně zdraví.
Za tým Zdravého koše
Lenka
(Administrátor)
Dodatečně Jitko mockrát děkujeme za Vaši recenzi. Moc si toho vážíme.
Sledujte nás, stále připravujeme novinky.
Krásný den, Lenka /Zdravýkoš.cz
Mohli napsat že bude změna ve vybavení balíčků než jaké jsem si objednala.Jinak jsem spokojena.
Delší dodací doba, vzhledem k blížícím se svátkům to lze omluvit
(Administrátor)
Dobrý den, paní Jano,
děkujeme mnohokrát za Váš názor. Velice nás mrzí Vaše rozčarování.
Při předání zásilky přepravci zadáváme email adresu zákazníka do systému. Na základě této informace by měl přepravce automatiky zasílat email s informací o čísle zásilky apod. Netuším, proč tak neučinil. Bohužel vysoká cena přepravy je stanovena ceníkem přepravce.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme krásné a poklidné Vánoce.
Zdravýkoš.cz
Byl to můj první nákup a jsem spokojen